.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین " شنیده ها " از استان گیلان ؟!
آغاز بكار ستاد انتخاباتي احمدي نژاددر گيلان ،تغيير چند تن از مديران استان، استعفاي اعضاي سنديكاي كارخانجات چاي شمال ،و...
آخرین " شنیده ها " از استان گیلان ؟!

جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" منتشر می‌کنند(آغاز بكار ستاد انتخاباتي احمدي نژاددر گيلان ،تغيير چند تن از مديران استان، استعفاي اعضاي سنديكاي كارخانجات چاي شمال ،و...) از این خبرها می باشند.


***شنيده ها حاكي است مهندس هرمز رباني (مديرعامل سابق شركت ابريشم گيلان )بعنوان رئيس ستاد انتخاباتي مهندس ميرحسين موسوي در گيلان انتخاب و رسما شروع به فعاليت كرده است و گفته مي شود ظرف يك هفته آينده روساي ستادهاي موسوي در تمامي شهرستانهاي گيلان نيز معرفي خواهند شد وخبرها حاكي از آن است دفتر ارتباط مردمي مهندس موسوي در گيلان به آدرس رشت - خیابان ۱۷ شهریور - جنب بیمارستان امیر المومنین - پلاک ۱۸۷ شروع به فعاليت نموده و شماره تلفن اين دفترنيز 2244823-0131مي باشد.
***شنيده ها حاكي است جمعي از خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران منتقد گيلاني اخيرا وبلاگ اطلاع رساني را به آدرس اينترنتي (www.shahedisaarguilan.blogfa.com) راه اندازي كرده اند وبا توجه به اينكه هويت گردانندگان اين وبلاگ مشخص نمي باشد ظاهرا بصورت انتقادي از عملكرد مسئولان بنياد شهيد و امور ايثارگران گيلان و حتي كشور شروع به فعاليت نموده اند.
***شنيده ها حاكي است در روز 27 اسفندماه سال گذشته اكبر درزي اسلام معاون سياسي و امنيتي استانداري گيلان بصورت غير منتظره تغيير يافته است و غلامعلي رضواني از استان خوزستان بعنوان معاون جديد سياسي و امنيتي استانداري گيلان معرفي شده است و برخي خبرها حاكي است درزي مشاوراستاندارگيلان شده ودر برخي محافل سياسي نيز گفته مي شود درزي به پيشنهاد طاهايي استاندار قزوين به استانداري قزوين خواهد رفت .
***شنيده ها حاكي است طي حكمي از سوي استاندار گيلان جواد شفيعي ثابت مشاور استاندار و رئيس گروه مشاوران جوان مامور شد طي سفر به مناطق عملياتي جنوب از كاروانهاي راهيان نور اعزامي از استان گيلان و ستاد اين كاروانها مستقر در آن مناطق بازديد و سلام استاندار گيلان را به زائرين گرامي ابلاغ نمايد.
***شنيده ها حاكي است در آخرين روز كاري سال گذشته حسيني رئيس سازمان آموزش و پرورش استان بازنشسته شده است ونجف زاده مسئول آموزش و پرورش ناحيه يك رشت بعنوان سرپرست سازمان آموزش وپرورش استان گيلان معرفي شد ه است وگفته مي شود رئيس جديد سازمان آموزش وپرورش گيلان بعد از انتخابات رياست جمهوري معرفي خواهدشدوبرخي خبرها حاكي از آن است شمس شفيعي و محمد علي علومي از گزينه هاي جدي براي رياست سازمان آموزش وپرورش گيلان مي باشند.
***شنيده ها حاكي است در آخرين روز كاري سال گذشته دكتر علينقي سرپناه مديركل شيلات استان گيلان طي حكمي از سوي وزير جهاد كشاورزي بعنوان معاون وزير ومديرعامل شركت شيلات كشور منصوب گرديده است و گفته مي شود مهندس هادي رفيعي قائم مقام شيلات گيلان هم اكنون سرپرست شيلات گيلان شده است.
***شنيده ها حاكي است نخستين جلسه انتخاباتي حاميان مهندس موسوي در شهرستان املش بادعوت حسين بادفر(مديرسابق اداره آموزش و پرورش ورئيس دوره اول شوراي اسلامي شهر املش ) برگزارشده است وگفته مي شود در اين نشست مهندس هرمز رباني رئيس ستاد انتخاباتي موسوي در گيلان به سخنراني پرداخته است.
***شنيده ها حاكي است اعضاي حزب مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي گيلان پس از انصراف خاتمي از هرگونه حمايت وبرگزاري جلسه درحمايت از مهندس ميرحسين موسوي خودداري كرده اند وگفته مي شود آنها منتظر تصميم نهايي تشكيلاتشان در مركز مي باشند.
***شنيده ها حاكي است در هفته جاري عزت ا ... تقوائيان در كلاچاي باجمعي از فعالان سياسي شهرستانهاي رودسر و املش جلسه اي برگزار نموده و گفته مي شود تقوائيان همكارمهندس موسوي در دوران نخست وزيري بوده است و از آنها خواسته در انتخابات رياست جمهوري از مهندس موسوي حمايت و همراهي كنند.
***شنيده ها حاكي است اخيرا فردي با برقراري تماس با مديران وهمچنين مسئولان احزاب و تشكل ها ي گيلان خود را بعنوان خبرنگار خبرگزاري آفتاب در گيلان معرفي مي كند وخبرها حاكي است وي بيشتر به دنبال سوژه هايي برعليه دولت نهم است اين در حالي است كه آفتاب خبرگزاري نمي باشد وبعنوان يك سايت خبري از سوي نزديكان حسن روحاني اداره مي شود.
***شنيده ها حاكي است قاسمي نماينده مردم لاهيجان و سياهكل در همايش همدلان در سياهكل گفته است:بسياري از نمايندگان مجلس تعطيلات شان را در كيش و دبي مي گذرانند اما عشق من اين است كه درايام تعطيلات شبانه روز در كنار مردم محروم ديلمان باشم .
***شنيده ها حاكي است آقازاده نماينده اصولگراي رشت در مجلس بعنوان رابط ستاد احمدي نژاد درگيلان انتخاب شده است و گفته مي شود وي هم اكنون در حال ساماندهي ستادهاي احمدي نژاد در سطح شهرستانهاي گيلان است وبرخي خبرها نيز حكايت از حضور مستقل علومي رئيس دوره گذشته ستاد احمدي نژاد در گيلان جهت راه اندازي ستادهاي رايحه خوش در سطح شهرستانهاي گيلان در حمايت از احمدي نژاد دارد.
***شنيده ها حاكي است يگان حفاظت ميراث فرهنگي گيلان بيش از يكسال بدون رياست اداره مي شود وگفته مي شود سرهنگ مكتب خواه سال گذشته پس از گذشت 5روز از معارفه اش بعنوان فرمانده يگان حفاظت ميراث فرهنگي ازاين سمت كناره گيري و محل كارش را ترك كرده است واين تشكيلات همچنان بدون رئيس مي باشد.
***شنيده ها حاكي است رضواني معاون جديد سياسي و امنيتي استانداري گيلان دربدو ورود به گيلان جلسات جداگانه اي رابا برخي چهره هاي شاخص اصولگراي گيلان داشته است وگفته مي شود همچنين ليستي ازساير اصولگرايان گيلان را نيز تهيه كرده وقرار است طي روزهاي آينده با آنها ديدار و گفتگو نمايد.
***شنيده ها حاكي است حاميان دولت در شرق گيلان در تدارك برگزاري همايشي تا پايان فروردين ماه با سخنراني يكي از شخصيت هاي نزديك و همراه دكتر احمدي نژاد هستند وگفته مي شود اين همايش از سوي حاميان دولت (رايحه خوش)برگزار خواهدشد .
*** شنيده ها حاكي است اعضاي هيات مديره سند يكاي كارخانجات چاي به دليل وضعيت نابسامان حاكم بر صنعت چاي كشور استعفاي د سته جمعي داده اند وگفته مي شود دليل اعتراض كارخانه داران چاي عدم اجراي دقيق مصوبات سفر رياست جمهوري درخصوص صنعت چاي وهمچنين عدم تعيين تكليف چاي موجود در انبارهاي كارخانجات چايسازي مي باشد.
***شنيده ها حاكي است تا كنون 5 تن از نمايندگان گيلان در مجلس در حمايت از كانديداتوري ميرحسين موسوي اعلام آمادگي كرده اند وگفته مي شود عليرضا خاك نماينده دوره سوم رشت در مجلس نيز قائم مقام ستاد موسوي در گيلان ورابط هماهنگ كننده نمايندگان فعلي و ادوار گيلان در مجلس شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.